El butlletí de Torrelles núm. 30 Gener/Febrer 2017 - page 7

7
Torrelles
Núm. 30 _ Gener/Febrer de 2017
actualitat
Treballs d’arranjament a la pista forestal de Begues
per a millorar-ne la seguretat
Des del consistori han decidit netejar cunetes i anivellar el paviment amb la intenció
de garantir el pas dels vehicles sense augmentar el volum de circulació a la zona
Durant les darreres setmanes s’han estat realitzant
uns treballs d’arranjament a la pista forestal de Be-
gues amb la intenció de millorar-hi la mobilitat i
garantir la seguretat dels vehicles que es desplacen
habitualment per aquesta via. Els treballs han con-
sistit en l’arranjament de les cunetes i l’anivellament
Els treballs han consistit en
l’arranjament de les cunetes i
l’anivellament del paviment, per
a evitar l’acumulació de l’aigua
de la pluja
i compactació del paviment, per a evitar l’acumulació
de l’aigua de la pluja. També s’hi ha fet una transició
amb llosa de formigó entre l’asfalt actual i la part no
asfaltada. Amb aquesta solució, el consistori garan-
teix el manteniment de la pista forestal per tal que
els vehicles hi puguin circular amb seguretat sense
que això suposi un augment del volum de trànsit a
la zona.
Les obres han durat poc més de dues setmanes.
L’arranjament de la pista no ha suposat cap tall de
circulació, ja que durant els treballs es va habilitar un
pas alternatiu per als vehicles.
Front comú per exigir millores en el transport públic
L’Ajuntament s’ha unit a altres municipis de l’àrea metropolitana que reclamen
una zona tarifària única
Els 18 municipis ubicats a la segona corona
metropolitana, entre els quals hi ha Torrelles, han
demanat a l’ÀreaMetropolitana de Barcelona (AMB)
que es duguin a terme un seguit de millores en el
transport públic. La principal petició és la d’establir
una zona tarifària única amb la intenció de reduir el
cost dels títols de transport i rebaixar la despesa que
el servei suposa per als usuaris.
En l’acord signat pels municipis que actualment
formen part de la zona tarifària 2, es demana a l’AMB
que tingui en compte les necessitats dels ciutadans
de la segona corona metropolitana i que estableixi
un calendari per a dur a terme algunes de lesmillores
de la xarxa de transport públic que s’inclouen en el
PAM 2015-2019. Des de les administracions locals
es considera que aquestes millores suposarien
un equilibri entre l’oferta i l’accés al servei que
fins ara és inexistent. El passat 23 de gener l’Àrea
Metropolitana de Barcelona (AMB) va convocar
una trobada amb els 18 ajuntaments durant la qual
es van fer algunes propostes que ara han de ser
valorades pels representants municipals.
1,2,3,4,5,6 8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,...20
Powered by FlippingBook