Torrelles #77 Març-Abril 2025
TORRELLES N.77 MARÇ-ABRIL 2025 9 RUA I XOCOLATADA PER CELEBRAR CARNESTOLTES El passat 28 de febrer, els carrers de Torrelles es van omplir de colors, disfresses i molta diversió amb la rua organitzada per l’AFA de l’IE Torrelles i El Serralet amb el suport de l’Agrupació de Comerciants. La celebració va comptar amb una gran participació de veïnes i veïns de totes les edats i va culminar al parc de Can Sostres amb una xocolatada i un concurs de disfresses. Es van atorgar quatre premis —dos de grupals, un d’individual i un de sènior— que van consistir en vals de 50 euros per gastar en el comerç local. Dolors Batalla , responsable i gerent de Ca la Maria «El nostre objectiu és oferir un servei de qualitat i mantenir la proximitat amb els clients» Com va sorgir la idea de crear la botiga? L’any 1952, la María Roset va obrir la botiga a l’entrada de casa seva, en un petit espai que es convertiria en la seva activitat comercial. Encara avui en conservem les prestatgeries originals. Quan jo vaig agafar el negoci, vaig decidir posar-li «Botiga Ca la Maria», però la gent del poble encara la coneix com«Ca laMaria deCal Deu». Què significa per a vosaltres mantenir viu aquest negoci familiar? Per a mi, significa preservar una part de la història i la tradició del comerç del nostre poble. Aquesta botiga és un testimoni viu de com ha evolucionat la manera de comprar i vendre al llarg de les generacions. Com ha evolucionat Ca la Maria al llarg dels anys? Encara que volem preservar la tradició i el tracte pro- per amb els clients, hem incorporat noves estratègies de comunicació a través de les xarxes socials i hem diversificat l’oferta. L’adaptació constant és clau per continuar endavant. Com aconseguiu mantenir aquesta essència davant el comerç en línia? El nostre estil marcat i l’atenció propera fan que els clients se sentin còmodes i tornin. A més, oferim pro- ductes que s’han de provar, ja que cada cos és diferent. Treballar amb proveïdors nacionals fa que els clients confiïnmés en la nostra selecció i assessorament. Fa uns anys, vas iniciar la campanya «La Bossa Viatgera». Com va sorgir la idea? Vaig ser de les primeres botigues de Torrelles a crear un compte d’Instagram, i semprem’ha agradat ser pionera. Quan vaig veure que tothom utilitzava bosses de plàs- tic, em va sorgir el desig de crear una alternativa més sostenible. Volia que la gent portés la meva bossa a tots els racons del món. La resposta va ser molt positiva, i avui dia la campanya continua vigent. El petit comerç dona vida a Torrelles Podeu llegir l’entrevista completa aquí: El passat 16 de març, esbarts d’arreu van celebrar plegats el Mil·lenari de Montserrat. El Cos de Dansa de l’Esbart Sant Martí va pujar en cremallera al monestir, on va coincidir amb els infants de l’esplai que hi havien passat la nit després del Torrelles-Montserrat. Les i els dansaires torrellencs/ques van fer-hi una primera actuació, acompanyats/des pels Grallers de Torrelles i compartint espai amb l’Esbart de Blanes, i, després de la missa, van fer una actuació conjunta amb catorze esbarts més a la plaça, amb un repertori variat i representatiu de tot els països catalans. L’ESBART SANT MARTÍ PARTICIPA EN LA CELEBRACIÓ DEL MIL·LENARI DE MONTSERRAT
RkJQdWJsaXNoZXIy NTAxOTg=