Torrelles #57 Juliol-Agost 2021

6 TORRELLES N.57 JULIOL-AGOST 2021 En l’últim any, ens hem hagut de reconvertir per estar al costat de la ciutadania Eduard Garcia, regidor d’Esports, Atenció Ciutadana, Sanitat i Consum Q ui m’havia de dir, després de portar quatre anys al capdavant de la Regi- doria de Salut , que arribaria una pan- dèmia. Fins al moment, des del nostre àmbit ens encarregàvem de la recollida dels animals, de fer de Torrelles un poble cardioprotegit o de veri- ficar sanitàriament els equipaments municipals i els comerços locals, entre moltes altres funcions. L’arribada de la COVID-19 ens va sorprendre a tots i a totes. Portem gairebé un any i mig lluitant contra aquest virus i no sabem fins quan ho haurem de con- tinuar fent. Durant aquest temps, ens hem hagut de reconvertir i centrar encara més la nostra feina en l’atenció a la ciutadania . Així hem arribat a la meitat de la legislatura, espe- rant que els dos anys que encara resten siguin molt millors i ens permetin tirar endavant els projectes previstos en el Pla d’Actuació Municipal. Pel que fa al Servei d’Atenció a la Ciutadania , també ha estat un any de molts canvis: la COVID-19 va obligar a prioritzar la tramitació electrònica i a es- tablir un sistema de cita prèvia i telefònica. Tot i que ara s’ha reprès l’atenció presencial, durant tot aquest temps hem après a transformar el SAC i adaptar-lo a les necessitats existents per oferir un millor servei als veïns i les veïnes de Torrelles. Com a responsable del Servei d’Atenció a la Ciuta- dania, vull agrair el treball de tot el personal munici- pal i molt especialment de totes les treballadores del SAC, sense les quals no es podria desenvolupar una tasca tan important i complexa com és ser el contac- te directe de l’Ajuntament amb la ciutadania. Hem reforçat l’atenció a la ciutadania. Hem visitat les residències de gent gran i hem aportat equips de protecció quan no n’hi havia enlloc. Hem facilitat mascaretes a la població i les hem distribuït amb el suport de persones voluntàries. Ens hem adaptat per poder oferir a les famílies el servei de Casal d’Estiu. Hem adaptat el servei de la piscina municipal per poder garantir el seu funcionament en temps de pandèmia, establint dos torns horaris per poder netejar i desinfectar les instal·lacions al migdia. DOS ANYS DE MANDAT Què hem fet en aquest temps de pandèmia: Així mateix, seguirem apostant per l’esport . Des de la nostra regidoria, amb el tècnic Alberto Sobrin al capdavant, seguirem treballant perquè l’esport al nostre municipi sigui un pilar fonamental. Apostem pel tancament del poliesportiu, pels ves- tuaris de Can Coll, per les curses de motor, per les curses d’atletisme i per les caminades. Volem, dins les nostres possibilitats, amb els centres que disposem, promoure l’esport per a tothom i per a totes les edats. I, per acabar, si la pandèmia ens ho permet, farem la 1a Nit de l’Esport.

RkJQdWJsaXNoZXIy NTAxOTg=