Torrelles #56 Maig-Juny 2021

TORRELLES N.56 MAIG-JUNY 2021 13 S’inicia l’arranjament del carrer Montserrat Roig LA PRIMERA FASE DE LES OBRES AFECTA EL TRAM COMPRÈS ENTRE ELS CARRERS MIG MÓN I SANTIAGO ROSSINYOL A mitjan mes de maig es van iniciar els tre- balls d’arranjament del carrer Montserrat Roig, unes obres que pretenen reparar-ne el mal estat de l’asfalt, que es va detectar un cop finalitzades les obres d’urbanització. Actualment existeix un contenciós administratiu contra l’empre- sa constructora per reclamar-ne la reparació, però l’Ajuntament ha decidit no esperar la resolució i des- tinar una part del pressupost municipal al projecte, que ha estat redactat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona. La primera fase de les obres, que afecta el tram comprès entre els carrers Mig Món i Santiago Ros- sinyol, s’ha adjudicat a l’empresa Eurocatalana Obres i Serveis, SL, per un valor de 139.145,83 eu- ros. La voluntat és minimitzar les molèsties als veïns i les veïnes de la zona, però, tot i així, hi ha algunes afectacions en el trànsit com canvis en els sentits de circulació d’alguns trams o el desplaçament de pla- ces d’aparcament als carrers dels Pins i de Can Coll. El transport públic també s’hi ha vist afectat, ja que han quedat temporalment anul·lades les parades del bus del carrer Ra- fael de Casanova i del carrer Major. Es preveu que els treballs tinguin una durada aproximada de tres mesos. L’AJUNTAMENT HA DECIDIT AVANÇAR LA REPARACIÓ I RECLAMAR- NE EL COST A L’EMPRESA CONSTRUCTORA Finalitzen les obres del pont de Can Coll L’ESVORANC ES VA PRODUIR A CAUSA DEL TEMPORAL DEL MES D’ABRIL DE L’ANY PASSAT D esprés de més d’un any, s’ha pogut reobrir la circulació de vehicles, en ambdós sentits de circulació, al pont de Can Coll. En les darreres setmanes s’han enllestit els treballs de la segona fase del projecte, que consistien en la reparació de l’esvo- ranc que es va produir al mes d’abril de l’any passat com a conseqüència d’un temporal. La primera actuació d’emergència va consistir en la senyalització del forat i la desviació dels vehicles per un pas alternatiu semafòric, la col·locació de tan- ques i la reparació d’un tram del col·lector pluvial, mentre que la segona fase ha inclòs la reparació de l’esvoranc. El projecte ha tingut un cost aproximat de 71.000 euros.

RkJQdWJsaXNoZXIy NTAxOTg=