Torrelles #54 Gener-Febrer 2021

TORRELLES N.54 GENER-FEBRER 2021 17 Un Nadal diferent però que manté les tradicions MÉS D’UN MILER DE PERSONES VAN PARTICIPAR EN LA REBUDA QUE ES VA ORGANITZAR A SES MAJESTATS ELS REIS D’ORIENT T ot i que aquest any no es va poder organit- zar la Cavalcada de Reis, prop de 1.100 per- sones van poder saludar igualment els Reis d’Orient, entre les 16 i les 21 hores, als campaments reials instal·lats a l’escola Sant Martí, a l’escola Can Coll i a l’aparcament de Cal Joc. Des de l’Ajuntament es vol agrair el treball de la Comissió de Reis, dels voluntaris i les voluntàries i dels patges de sisè de primària. La jornada es va completar amb la visita de Melcior, Gaspar i Baltasar a una quarantena de famí- lies gràcies a l’Esplai Arc de Sant Martí. Una altra de les tradicions d’aquest Nadal va ser el tió: un total de 198 infants van participar en aquesta activitat gratuïta, que es va organitzar a la pista poli- valent del CEM Can Roig. FOTO: CRISTINA GONZÁLEZ CURSOS EN LÍNIA EN L’ÀMBIT DE LA COOPERACIÓ La Regidoria de Cooperació Internacional ha aconseguit que la Diputació de Barcelona imparteixi dos cursos en format virtual oberts a tota la població. El primer consistirà en dues sessions de reflexió sobre la cooperació descentralitzada que es faran els dies 18 i 25 de març, de les 18 a les 20 hores. El segon serà els dies 21 i 28 d’abril, en el mateix horari, i reflexionarà sobre l’educació per al desenvolupament i la ciutadania global. Les places són limitades, i les inscripcions per al primer curs s’hauran de fer abans del 15 de març enviant un correu electrònic a cooperacio@torrelles.cat . GRAN ÈXIT DE LA CAMPANYA COMERCIAL DE NADAL Van ser 24 els establiments locals que van participar en la campanya que es va posar en marxa el passat mes de desembre amb la voluntat de donar suport al comerç de proximitat i afavorir que els torrellencs i les torrellenques fessin les seves compres al municipi. Les botigues adherides oferien a totes les persones que adquirien algun producte en el seu establiment una butlleta que s’havia de rascar per comprovar si s’havia aconseguit algun dels obsequis cedits pels mateixos comerços. Es van repartir unes 540 butlletes guanyadores. Aquesta campanya va ser una més de les accions que es duen a terme des del consistori per ajudar i donar un impuls al comerç de proximitat, molt afectat per les mesures i restriccions derivades de la COVID-19.

RkJQdWJsaXNoZXIy NTAxOTg=