Torrelles #49 Març-Abril 2020
6 TORRELLES N.49 MARÇ-ABRIL 2020 Garantint les necessitats bàsiques de la ciutadania S’HAN LLIURAT ELS LOTS DEL BANC D’ALIMENTS I LES TARGETES MONEDER DE LES BEQUES MENJADOR E ls Serveis Socials municipals continuen tre- ballant amb l’objectiu que cap persona quedi desatesa davant l’emergència sanitària. De fet, s’està fent una important tasca de seguiment mit- jançant contacte telefònic, posant especial èmfasi en la gent gran i en aquelles persones que es troben en situació de vulnerabilitat. Es segueix prestant el ser- vei d’atenció a domicili i es manté telefònicament el d’atenció psicològica municipal. Pel que fa al Banc d’Aliments, ja s’han lliurat els pri- mers lots de productes a les persones usuàries del servei a través d’un circuit d’entrega a domicili coor- dinat entre Serveis So- cials, Càritas i Protec- ció Civil. També s’han lliurat les targetes moneder facilitades per la Generalitat de Catalunya a les famí- lies beneficiàries de les beques menjador. Es mantenen també els ajuts econòmics muni- cipals per garantir una bona alimentació dels infants així com per fer front al pagament dels subministraments bàsics, del lloguer i altres necessitats bàsiques. Podeu demanar més informació contactant amb els Serveis Socials municipals als telèfons 93 689 00 00 (ext. 300) / 636 13 06 44 o enviant un correu electrò- nic a serveisocials@torrelles.cat . ES MANTENEN ELS AJUTS MUNICIPALS PER FER FRONT AL PAGAMENT DELS SUBMINISTRAMENTS BÀSICS Canvis en el servei d’atenció sanitària ES RECOMANA QUE LES GESTIONS I ELS TRÀMITS NO-URGENTS ES FACIN DE FORMA TELEMÀTICA P er tal de garantir una atenció òptima a la població, es demana a la ciutadania que da- vant d’una situació d’emergència d’un infant es dirigeixi al servei d’urgències de l’Hospital de Sant Boi. En el cas de dones embarassades seran ateses a les Urgències de l’Hospital Maternoinfantil Sant Joan de Déu de Barcelona El Centre d’Atenció Primària (CAP) no ofereix aten- ció presencial, però sí telefònica. Tanmateix, es reco- mana fer gestions i tràmits de forma telemàtica mit- jançant l’espai digital «La Meva Salut». De manera excepcional, podeu sol·licitar el vostre «usuari» i con- trasenya accedint a: [ canalsalut.gencat.cat/lamevasalut-registre [ 900 053 723 (de dilluns a divendres de 8 a 20 h) TORRELLES FA FRONT A L’EMERGÈNCIA SANITÀRIA
RkJQdWJsaXNoZXIy NTAxOTg=